جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

بدون سانسور

سعی کن بفهمی  کبودی زیر چشمان از کتک خوردن و نعشگی و  گناه نبوده است سعی کن بفهمی خود زنی کردم 


راست میگویی لاغر شده ام از روزه نیست  10 سال است روزه میگیرم اما 5 سال است با تو هستم 


2 سال است ترکم کردی 


موهایم را کوتاه کردم و خرد کردم همانگونه که تو داست داشتی  اما سفیدی هایش بیشتر معلوم میشود  این دست من نیست 

هنر اسیاب است



شبها نمیخوابم  دلتنگی دارم نه  به اینترنت  نه فیلم نه کوچه پس کوچه های خلوت  شهر 

دلتنگ شدن به شب هایی که با احرفهای تو خواب میبرد 



خسته ام خسته  یک دوش اب سرد لطفا ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ماه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

خسته ام به اندازه ی تمام نا گفته ها
با اندازه ی تمام ندیدها و نشنیده ها
به اندازه ی تمام کمی که با من بودی
با اندازه ی تمام زیادی که عاشقت هستم

ممنون بازم از حضورت
زود به زود اپ کن
انتظار سخته...

فاش جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://faash.blogsky.com

سعی کن بفهمی ...

Oldlove چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://hamid-nikghamat.loxblog.com

سلام داداشم

ممنون از اینکه به وبم سر میزنید

نه من همون مدیر قبلیم
در مدیریت تغییری ایجاد نشده

من حمید هستم
خوشحالم از آشناییت...

وب شما هم زیباست
بهتون تبریک میگم

فعلا یا حق داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد