جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

دارم شماره ات را ...

دارم شماره ات را
هرروز وقت و بی وقت
زنگ میزنم اما
خاموش بوده گوشیت 
سر درد های بی وقت
هر روز میزنه سر
هر روز قرص و شربت یک سر بزن به گوشیت
زخم شد زبون اقوام
بس نیش ازم گرفتند
 این مارهای استین خوردند و سیر نگشتند
 از من شماره ات را یک سر بزن به گوشیت

من با پیام رفیقم از بس تو را ندیدم 

هی میزند بهت سر یک سر بزن به گوشیت
قبض دلم رسیده یک عالمه عوارض من مالیات دادم
یک سر بزن به گوشیت 
شاید که من مردم شاید تصادفی شد 
برای ختم انعام
یک سر بزن به گوشیت 


حاجی

یکی با دست خالی رفت

یکی با دست پر برگشت

یکی حاجی شد و تسبیح

یکی با دست گل برگشت


جای مهر رو پیشونیش 

شده دسته چک و دستش

یکی با قبض گازی که

تو والفجر شد بهش ترکش


یکی داخل تابوتش

با استخون میگه هستم

یکی پشت در دفتر 

به منشیش میگه من خستم


یکی از پشت خنجر زد

یکی از رو به رو تیر خورد

یکی با تشنگی جون داد

یکی تا میتوانست خورد


تقدیم به   تمامی پاسداران و جانبازان واقعی

مهیار دوم خرداد 94

ف.م

سلام! 
شما نمیخواین مطلب جدید بذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:: 
مطالبتون ودوست دارم مخصوصا اونایی ک نویسندش خودتونین 
خیییییلی وقت بود دنبال همچین جایی میگشتم 
این حرفارو واقعا جدی گفتم ن بخاطر اینکه ی کوچولو میشناسمتون... 
امیدوارم نظرمو بخونین



خیلی وقت بود دستم به نوشتن نرفته بود تا چند روز پیش که نوشت 


راستی خانوم مرادی من خودم داغون بودم وگرنه  مشاوره وظیفه  منه 


در مورد شماره هم  بگم که  باشد  اما تو فایل رمزدار مینویسم رمزش هم  شماره واحد   موسسه است تو ساختمون