جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

اب سرد

گاهی وقتا ادما عاشق میشن اما فراموش میشن  سخته یکی و دوست داشتن که دوشت نداشته باشه سخته یکی و رها کردن سخته بره اونی که دوستت داره سخته بمونه اونکه لایقت نیست سخته اما شده دیگه کلافه ام اساسی رسما به فنا رفتم رسمنا.....


سخته فقط ازش یه اسم بدونی و یه ادرس و جرات نکنی بری جلو سخته بگه دوست دارم . و نمیتونم بیام نمیسه نه اصلا و از این جور حرفا


اره اقا مهیار 24 ساله شدی اما هنوز تنهایی



عشق تنهایی میاره و تنهایی هوس


گفتم هوس هوس یه اب تنی کردم تو اب سرد باغ نداشته پدری چیدن سیب از درخت اهریمنی  گرفتن یه گاز از اونی که دوستش داری هی هی هی



خسته ام خسته  نمیدونم اخرش چی میشه اما قطعا از این بد تر نیست 


دنبال یه چیزی میگردم نمیدونم چیه در یخچال و باز میکنم و میبندم یک لیوان اب سرد لطفا ...