جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

قرداد سنگین

امشب را هیچگاه فراموش نخواهم کرد


شبی که دلم شکست


ان همه دید زدم تو را 


پژواک نگاهم بر خودم نشست


امشب را هیچگاه فراموش نخواهم کرد


درشبی که نگاهمان گره خورد


من در هیاهوی لمس  این گره


تو در امان  در میان این  زد و خورد


این همه چراغ در شهر بود


نور من تو بودی فقط همین


چراغها سراب بود مگه نه ؟


نگاه تو کرده بود کمین


امشب را هیچگاه فراموش نخواهم کرد 


شبی که تو از من فرار میکردی


چشم از تو برنداشتم یک لحظه


غیر من با که دیدار می کردی ؟


امشب به تاریخ دلم پیوست


تاریخی پر از قرار داد های ننگین


قرارداد دلم با یک دل سیاه


بهای فسخ قرار دادی سنگین




امشب را هیچگاه فراموش نخواهم کرد


شبی که چراغهای شهر خاموش شد


نور می امد ز تپه ای بلند


تکه شیشه ای بود که برقش نمایان شد







نظرات 3 + ارسال نظر
ماه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

دوباره سلام :)
دلنشین بود ...
مهیار جان ممنون میشم اگه مطالبی که میذاری مولف دارن، اسمشون رو ذکر کنی ...

MINA پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/

۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_______۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰
_________*-:¦:-*____۰♥۰
______________,*-:¦:-*
___۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
۰♥آپــــــــــــــــــــــــــــم♥۰,*-:¦:-*
_۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-*
آپــــــــــــم۰♥۰,*-:¦:-*
_____۰,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰
_*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
__*-:¦:-*____۰♥آپــــــــــــــــــــــم♥۰
____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰
______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰
_________*-:¦:-*____۰♥۰
آپـــــــــــــــــــــــــــم,*-:¦:-

سرباز ولایت شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://iadeyaran.blogfa.com

سلام
میلاد منجی بسریت امام هدایت
مهدی صاحب الزمان پسر فاطمه زهرا
مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد