جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

اسیر

دیگه تو بارون قدم زدن واسمم لذتی نداره 


حتی تنهایی بودن دیگه مهم نیست


دیگه از همه نا امیدم


دیگه هیچی واسم مهم نیست



کاش میشد بادبادک بودم وقتی رهام میکردی بالا میرفتم بالا بالا بالا


میرفتم  میرفتم تا جائیکه از خودم بترکم


حد اقل رها شدن از دست تو من و بالا میبرد نه اینجا رو زمین اسیر بشم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Oldlove دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://hamid-nikghamat.loxblog.com

سلام دوست عزیز

سپاس گذارم از اینکه به وبم سر زدی

خدا رو شکر یه چند نفر پیدا شدن که میخوان وب رو ادامه بدن

اما من وب رو دادم به نفر دیگه
هرچند من خودم هم وب رو آپ میکنم البته دیر به دیر

خوشحال شدم از اینکه به وبم سر زدید..

راستی شما هم وب جالبی دارید..
خوبیه وبتون اینه که عمومیه

اما وب من فقط جملات عاشقانه توش پیدا میشه

موفق باشی داداشم
بازم بهمون سر بزن

یا حق

عرفان دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://sedayash.blogsky.com

یه سر به وبلاگ من بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد