جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

پ.ن

ببخشید واسه پست قبلیم من عادت ندارم مطالبم و رمز بزارم چون اگه قرار بود خونده نشه نوشته نمیشد این یکی اطلاعات شخصی داره واسه شخص خاصی فقط همین وگرنه من هیچ چیز مخفیدر زندگی ندارم دلم صاف صاف مثل کف دست فقط یه خورده رنج روزگار چاک چاکش کرده وگرنه  همونی هم که هستم


دیگه داستان پیدا نمیکنم بنویسم شاید تغییر رویه دادم از دل خودم نوشتم از غم از تنهایی از اونی که 3-4ساله دیوونه ام کرده یه دختر یه جادو یه معجزه یه اشاره

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://i-love-you-for- ever.blogsky.com

سلام من هم ادم رکی هستم اتفاقا وب شما هم چنگی به دل نمی زنه ممکنه خیلی ها خوششون بیاد ولی از لحاظ من وبتون خیلی خیلی خیلی زشته و چشم ادم رو میزنه اگر انتقاد میکنم نارا حت نشید سازندست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد