جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

خاک تو سرمون

خیلی بده تو جامعه ای زندگی کنی که یه زمانی مهد تمدن و فرهنگ بوده ولی الان  نمیدونن فرهنگ چیه


درد من اینه یک سال این وبلاگ و دارم دو سال وبلاگ ناله رو هدایت میکنم و 4 ساله   یه وبلاگ دیگه رو همش هم مثل همه  بازدید هیچکدوم از روزی 100 نفر بیشتر نشده ولی 


میبینم وبلاگ های داستان های س ک س ی   روزی 1000


تا بازدید کمتر نداره درد من درد یه تاریخ یه تمدن خاک تو سر جوونایی که دنبال هوا هوس های نفسانیشون هستند و دارن از انسان بودن دور میشن


اومدم وبلاگ داستان کوتاه زدم بدون لینک ادامه مطلب 


هر کسی اومده واسه تبلیغ وبلاگ یا سایت خودش بوده البته انگشت شماره هم بوده اند که هنوز میشه  انشان رو توشون دید  به قول شهید شریعتی  بشر یک بودن است و انسان یک شدن


خیلی سخته ببینی هر روز تو مملکتت  فقر و فحشا بیشتر میشه و ما مثل کبک سرمون بردیم تو برف

خاک تو سرمون   بی غیرتی موچ میزنه دیگه از لوتی ها خبری نیست دیگه کسی تو بازار ساقی نمیشه و واسه دل تشنه ای اب تعارف نمیکنه دیگه کسی وقتی واسه کسی نداره


خاک تو سرمون سرمون رو با سرگرمی و فیلم و سریال  و جک و گرم کردن تا از ماهیتمون دور بشیم از انسان شدنمون   هنوز بشر موندیم 


همه پیشرفت میکنن وما پست رفت


جامعه جوری شده اگه بگی کل شعر های حافظ و سعدی و مولوی  حفظی کاری واست نمیکنن


ولی اگه یه بازیگر هرزه باشی صد بار جلوت خم و راست میشن



تا پول باشه همه چیز هست  ولی اگه نباشه هیچ چیز نیست 


اگه ...

نظرات 8 + ارسال نظر
نادر دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام . من مقیم کانادا هستم. بعد از 4 سال نوروز اومدم تهران. کاملا با نظرتون موافقم. کاش لوتی ها هنوز بودن........................................abc1360@yahoo.com

پس یه خوش امد جانانه بهتون میگم

علی17 شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ق.ظ

سلام/من زیاد انشام خوب نیس
فقط تو یه جمله میگم که وبلاگت عالیه/من کلشو سیو کردم و دارم میخونم
ممنون

خوب بودن انشا مهم نیست مهم اینه که شخصیت خوبی داشته باشی منم تو یه جمله میگم ممنون که اومدی بازم بیا من هر روز واسه دیگران داستان نو دارم

یه ایرانی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز.با حرفات موافقم.عین واقعیت بود.خودم یه موقع هایی تو نت می اومدم و کلی وقت صرف گشتن تو وبلاگها میکردم اما به همون نتیجه ای رسیدم که شما رسیدی.خوشبختانه من فیلتر شکن ندارم ولی میشه حدس زد.خودمم یه وبلاگ ساختم ولی از نظرات تکراری خسته شدم تا اینکه دی ماه تعطیلش کردم.الان ماها شخصیت های شاهنامرو نمیشناسیم اما خیلی هامون بیوگرافی تمامیه بازیگرای هالیوودو حفظیم. درد ما بی فرهنگی نیست چون فرهنگشو داریم اما داریم فراموشش میکنیم...
عاشق ایرانم و با هیچ چیزی عوضش نمیکنم. موفق باشی.

ممنون که نظرتون رو گفتید

به خدا دیگه تحمل این همه هرزگی رو تو جامعه ندارم

محسن یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.lashkajanesabz.persianblog.ir

سلام
البته موضوعی که شما مطرح کردی یعنی مسائل سکسی خواه ناخواه قدرت جذب زیادی داره که مسئله عادی ایه ولی ایکه چرا کسی سراغ مطالب فرهنگی و ادبی نمیاد خودش مسئله بزرگیه.
خدا همونو هدایت کنه
خیلی خوبه که از دکتر مطلب میذاری ولی اون گفته ایشون جسارتا درستش اینه:بشر یک بودن است و انسان یک شدن.
موفق باشید

دقیقا منم میخوام بدونم که چرا سکس این همه جذابیت داره

بابا ما ادمیم باید یه فرقی با حیوونا بکنیم

یادمه یه جا از دکتر شریعتی خوندم که میگفت خدا فرشتگان را خلق کرد با عقل بدون شهوت حیوان را افرید با شهوت بدون عقل و انسان را از هردو افرید حال انسانی که عقلش بر شهوتش غلبه کند از فرشتگان برتر است و انسانی که شهوتش بر عقلش غلبه کند از حیوانات پست تر

ساجده شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://sajedeherfani.persianblog.ir

یعنی فرهنگ یه روزی برمی گرده؟

امیدوارم

و تا اون ما جوونای ایرونی نقش خیلی مهمی داریم

سحر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

موندم اول سلام کنم یا جواب سلامتونو بدم
سلام
خسته نباشین
ممنون که به من سرزدین .وبلاگتون جالبه .داستان محبت مادر واقعا تحت تاثیر قرارم داد. با تبادل لینک موافقم
باز هم به من سربزنین لطفا

خواهش میکنم خوشحالم که از این داستان رضایت داشتید نظرات شما دوستان باعث دل گرمی ماست

راوی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://revayatgaran.blogfa.com

با سلام.اپیم.خوشحال می شم نظرت رو بدونم

منصور پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://asemanesher.blogfa.com/

سلام


به مهیار عزیز و گرامی

پست ظاهرا شکوه انگیز شما را خواندم

و این بشارت را بشما بدهم


که اسمان شعر و غزل در بعضی از پستها تا ۷۰۰ بازدید هم دارد

البته در بلاگ اسکای

اما اسمان شعر و غزل در بلاگفا دارای اشعار بیشتری است


اما راجع به موضوعی که فرمودید

چکنم دوست عزیز ؟ همه سئوال میکنند منصور چند سال داری ؟

منهم بقول معروف اب پاکی روی دستشان ریختم : ۹۸ سال

بامید مراوده بیشتر

در خدمتتان هستم

شاد باشید و مدام خندان

مگه میشه این همه بدبختی رو ببینی بعد بخندی چارلی چاژلین میگه هر کاری کردم تا گریه کنند ولی فقط خندیدند

حتما بهتون سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد