جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

داستان من

تا حالا از این ور اون ور داستان زیاد گرفتم  تک و توک داستانی پیدا میکنید واسه من باشه  

 

ولی امروز میخوام داستان خودم رو نقل کنم    

 

یه پسره ۲۰ ساله  بابام میگه مرد شدی ولی نیستم مرد نیستم  

 

پشت کنکوری  بمدت ۲ سال   

 

کلا ادم شادی هستم غیر از مواقعی که بغض بیفته تو گلوم نتونم نیشتر بزنم بترکه  

 

به چیز خاصی علاقه ندارم  جز کاغذ  قلم  رایانه ام  دفتر های شعرم 

   

 تازه ۷ روزه دارم میرم سر بازی اخه هر راهی و واسه مرد شدنه رفتم الا این یکی  یا مرد میشم یا نامرد  

 بگذریم

داستان در مورد پسریه که تازه فهمیده چه حالی داره  خودش و گم کرده دیگه اعتماد به نفس ندارم  کاش میشد میرفتم مغازه ۱کیلو اعتماد به نفس میخریدم  

لب کلام و بگم عاشق شدم   

نظرات 3 + ارسال نظر
pichaa چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://pichaa.blogfa.com

سلام.دستت درد نکنه.زیبا بود.
خوشحال میشم به منم یه سر بزنی.تازه کارم و کامنت ها خیلی کمکم می کنن.مرسی
http://pichaa.blogfa.com

محمد جواد دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.downloadebook4mob.blogfa.com/

با مهر و درود .
اولا بگم دنبال یه چیز دیگه ای میگشتم که به وبلاگ شما خوردم .
زیبا بود . مخصوصا آخرین پستی که گذاشته بودی . منظورم "داستان من " بود .
نمیدونم حالا بعد از این که سربازی رفتین باز هم به روز میشین یا نه ؟ در کل وبلاگ زیبایی بود .
لینک شدید .
------------------------------------------
با این دل دیوانه که دارد سر بازی
هان ! ای خلف زندگی ام ! عشق مبازی
در آتش چشمان جگر گوشه ی مردم
آسان ننشینی و پریشان نگدازی
یک عمر پریشانی بی فایده دارد
با چشم جوانان نفسی آینه بازی
کو نقطه ی دیدار دو تا خط موازی!
من ساختم و و سخت فرو ریخت ، تو اما
روی گسل زلزله ها خانه نسازی ...
پند پدر از عشق کفن کردم و اینک :
با این دل دیوانه که دارد سر بازی !
-----------------------------------------
تقدیم به شما !
---------------------
البته شعر از حبیب حسن نژاد بود که نوشتم .

علی اکبر غفوری فر یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.baniesrael.ir

با عرض سلام و آرزوی موفقیتتون
خوشحال میشم در بین لینکهای روزانم باشید
من در مورد فراماسونری و آخرالزمان پست می فرستم
اگه "وقت داشتین" به ما هم سر بزنید پشیمون نمیشید
نیازمند نظرتون هستیم
ممنون
فراماسونری دجال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد