جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

بهترین جمله

بشر  یک بودن است و «انسان » یک شدن.


 ای ازادی  قامت بلند و ازاد تو  مناره زیبای معبد من است


شدید ترین نوع استبداد از افراطی ترین نوع ازادی پدید می اید


افتخار من اینه که جمله ای میگم که بقیه همونو بصورت کتاب در میارند


خدایا تو بزرگی و من کوچک 

 این چه رسمی است 

 که تو من کوچک را فراموش نمیکنی 

 و من تو بزرگ را از یاد میبرم


زن گرفتن مثل به بازار رفتنه اگه پول و اراده کافی نداری به بازار نرو 


دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد ... کسی که تورا دوست دارد ،

تو دوستش نمی داری ... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد ... به رسم و آئین هرگز

 به هم نمی رسند ... و این رنج است ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد