جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

بابام راست میگه

بابام راست میگه من تا 30 سالگی هیچی نمیشم .


رو دیوار اتاقم عادت دارم شعر بنویسم الان اتاقم مثل این شالای عشق پر از شعره 90 درصدش واسه خودمه البته نبینید بهتره


چون خطم شبیه خط دکتراست


ی شعر چند هفته پیش نوشته بودم اعصابم از کارای اقای پدر خورد بود چند شب پیش بابا همون اقای پدر جواب دادند و جوابشون نه تنها دندان شکن بلکه ساختار شکن بود


من نوشته بودم که :


پدرم ادم خوبی نیســـــت
همش دنبال کارای سخته

مادرم غصه میخوره هرشب

پدرم یک مرد بدبــــختــــــــه


و بابا بزارید با دست خط خودشون باشه نوشتن که :



نظرات 3 + ارسال نظر
بیـ نشانــ :| شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ب.ظ http://ruzgozasht.blogfa.com

دلتون اومد اون شعرو در مورد پدرتون بنویسین؟؟؟

ایول ب پدرتون با جوابی ک دادن

دلم نیومد به زور بردمش

gandom شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ

ایمیلتون رو چک نمیکنید مهندس؟ اونجا براتون پیغام گذاشتم...
بابا ها کلا اعصاب خورد کن هستن:)
و البته بعله خواننده های وبلاگ من اکثرا مثل شما تند تند بهم سر میزنن

فـاطـمـهـ ســآدـآتــــــ ❥ شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ http://hiss3.blogfa.com

راس میگه دیگه آقای پدر ! حداقل خرج خودتو درآر

خرج حودم من خرجی ندارم هم لاغرم هم خیلی وقته منو از شیر گرفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد