جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

پاییز

امروز زمین دلم نشست کرد

گود برداری اشتباه شده بود


معماری دلم را به معماری دادم

که خود اشتباه شده بود


خط های پی در پی مترو

تالار دلم میلرزد


این همه وقت برای معماری که خودش به ریالی نمی ارزد

 


کارگران مشغول کارند بیل و کلنگ و شن ریزی

کارگری اشتباهی زد بیلش را به دهلیزی


اب فواره زد بیرون


خون مساحت دلم را پر کرد

شهردار چه کرده با این دل در این هوای پائیزی


مهیار پائیز 91

نظرات 1 + ارسال نظر
تاریک روشن یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ب.ظ http://without-smile.blogsky.com

دایره ی واژگانی وسیعی دارید.یعنی هربار یه شعر توو وب میذارید کلی واژه ی جدید میبینیم.این امتیاز خیلی بزرگیه.

ممنون
افتخار دادید

بر من حقیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد