جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

سیگار

حسرت ی لب به لب دارم
من عشق را لب به لب دارم
توی تختم  پتو و پاشویه
مادرم حس کرده تب دارم

مادر است دیگر می فهمد
که جوانش چرا بیمار است
اما درون من هست پر از بنزین
راه درد من  سیگار است

مهیار 93/7/19


نظرات 2 + ارسال نظر
تاریک روشن چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ق.ظ http://without-smile.blogsky.com

این چارپاره است که شما نوشتید.ببخشید اشتباها فکر کردم برشی از یک غزله...

بعله چارپاره است البته هنوز کامل نشده

تاریک روشن چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ق.ظ http://without-smile.blogsky.com

سلام
اینا شعرای خودتونه؟ بسیار زیباست احسنت..
منم غزلسرا هستم.غزل مدرن و پست مدرن برای من یعنی تمام زندگی..
ممنون که تشریف آوردین

بعله غزل اما مدرن و کلاسیک ئ رمانتیسم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد