جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -
جایی برای تنهایی

جایی برای تنهایی

داستان عاشقانه. پند اموز . حکیمانه . خنده دار- عاطفی- شعر- قصار-حرف -

شاخ غول

از یه جایی به بعد دیگه بزرگ میشی پیر میشی اما اونقد تو خودت غرق میشی که پیر شدنت به چشم نمیاد

همیشه میگفتم چند تا تار موی سپید و که نمیشه رو  پیر شدن گذاشت

اما راستش باید قبول کرد 24 سالم شده و هیچ پس اندازی ندارم و خونه ای کاری  دیگه فکر ازدواجم نیستم

با این وضعیت گلیم خودم بکشم بیرون مث شکوندن شاخ غول .

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

او !!! مخاطب خاص گذشته ی من هم تا 24 سالگی کار نداشت . درست تو همین سن مشغول به کار شد ...
و خیلی هم پیشرفت کرد تو کارش ... به خدا توکل کن ...
مهم نیست که چیزی نداری ... از ته دل از خدا بخواه ... مطمئن باش کاری پیدا می کنی که روزی حلالت توش باشه

شکست پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ

من همان ریحانه ام ک بهت گفتم با کلمات بازی می کنی!
خوشحالم ک دوباره در وبت مطلب جدید گذاشتی .
خاطرم جمع شد ک نبود من دیگه برات مهم نیست.
خوش باش عشق قدیمی من.

سلام با کلمات بازی کردن تو خون من بوده و هست من یه شاعرم
نبود خیلی ها روم تاثیر گذاشته همین تاثیر اوناست که باعث شده 2باره بنویسم

شکست پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام . خوبی ؟ خ بی معرفتی !!!!!!!!! چرا دیر ب دیر میای !!!!!!!!!
هنوزم مثل گذشته صحبت می کنی!!!!!!!!!!!!؟

سلام
دیر به دیر
روزی میرسد که دیگر نشانی نداشته باشم

علی دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد